Máte v salóne problém so zrušenými termínmi na poslednú chvíľu?


Zavedenie jasných pravidiel pre storno podmienky vám minimalizuje straty a ochráni váš Beauty biznis.



 Predstavujeme profesionálne spracovaný vzor zmluvy so zákazníčkou, ktorý vám uľahčí nastavenie pravidiel a zabezpečí transparentnosť vo vašom kozmetickom salóne.



Čo získate?


Právne jasný a zrozumiteľný dokument:

Zmluva je formulovaná tak, aby bola jednoduchá a zrozumiteľná zákazníkom a zároveň chránila vaše záujmy.

Univerzálne využitie:

Vhodná pre kozmetické, kadernícke, nechtové a ďalšie služby, kde sa rezervujú termíny.


Podpora vášho podnikania:

Pomáha predchádzať zbytočným stratám spôsobeným neprítomnosťou zákazníkov bez oznámenia.


Prispôsobiteľnosť:

Možnosť doplniť vlastné podmienky, kontaktné údaje a špecifiká vášho salónu.


Obsah vzoru zmluvy:

Podmienky pre zrušenie termínu (časové lehoty, kontaktné kanály).

Riešenie situácií, keď zákazník nepríde alebo nedá vedieť.

Podmienky použitia zálohovej platby na pokrytie nákladov.

Transparentné pravidlá pre obe strany, ktoré podporujú dôveru a férovosť.


Prečo si zaobstarať tento vzor?

Ochrana príjmov:

Každý zrušený termín znamená stratu. Vďaka tejto zmluve môžete pokryť časť alebo celok nákladov.


Zjednodušenie komunikácie:

Presne stanovené pravidlá vám uľahčia vysvetlenie storno podmienok zákazníkom.


Bezkonfliktné riešenie sporov:

Jasné podmienky minimalizujú nedorozumenia a zvyšujú profesionálnu úroveň vášho salónu.


Skoncujte konečne s vlastnou nervozitou a minimalizujte straty...